Followers

Sunday 14 April 2013

PREMIUM BEAUTIFUL ..suatu masa dulu di tahun 2011

Pada yang sedia maklum, dulu blogspot ni memang untuk promote bisnes Premium Beautiful (PB)Corset.. tapi sekarang saya hanya pengguna PB sahaja...

Kenapa saya tak teruskan bisnes ni, ye..? Give Up ker ? Atau malas nak usaha lebih ? Atau, tak yakin dengan syarikat dan tak suka dengan cara kerja kumpulan ? Hmmm......

Apapun, saya memang setuju dengan dengan dua (2) alasan pertama yang diberi.. Saya memang sukar nak beri komitmen untuk berjaya dalam bisnes PB memandangkan saya sedang memikul satu amanah yang agak berat pada waktu itu... Hanya ini alasan terbaik yang mampu saya bagi...:)
 
Alhamdulillah, dalam masa 2 tahun sahabat saya, Nor Shuhada Nordin yang perkenalkan bisnes PB sekarang semakin berjaya bersama-sama rakan seperjuangannya... I'm proud of you, Shuhada !!!   Janji Allah Itu Pasti, kita akan capai impian seiring dengan keberkatan perit jerih usaha kita...
 
Saya juga rasa berterima kasih kerana diberi peluang mengenali bisnes PB ini.. Sekurang-kurangnya kejayaan teman-teman yang lain membuka minda & hati saya tentang matlamat dan tujuan hidup saya yang sebenarnya...

In Sha Allah, semoga Allah merahmati tujuan kita sama-sama untuk mendapat kejayaan dan kebahagiaan dalam kehidupan...Semoga kalian sukses hendaknya... Especially to CDM Hanis Haizi, CDM Maisarah, CDM Nurul Aini dan coming soon CDM Nor Shuhada...(admieshuhada@yahoo.com | fb : admie shuhada | ig : @admieshuhada)

No comments:

Post a Comment